Warning message

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Reptes i propostes per a una educació en igualtat

04/04/2019
de 18:30 a 21:00
icona de so
Escolta l'article
veu dona | home
Dues nenes amb un mòbil
El 4 d'abril, Palau Macaya acollirà una conferència i taula rodona 'Reptes i propostes per a una educació en igualtat'. Source: "la Caixa"

En el marc del cicle 'Dona i tecnologia: un tàndem de futur', dijous 4 d'abril, a les 18.30 hores, el Palau Macaya acollirà una conferència i una taula rodona sobre l'educació STEM en igualtat.

S'hi presentarà una visió global de l’educació i com es planteja la relació nena-jove-dona-tecnologia i es debatran els reptes i les propostes d’actuació a tots els nivells educatius.

Hi haurà traducció simultània de l'anglès al català.

Programa

Conferència 'Suport a l'educació STEM de les dones en el món en desenvolupament' a càrrec de: Tonya Blowers, coordinadora del programa de l'Organització per les Dones en Ciència per al Món en Desenvolupament (OWSD).

Taula rodona, amb la participació de:

  • Vicky Castillo, responsable de Tallers i Esdeveniments a Digibot.
  • Susana Navarro, assessora en tecnologia educativa, Consorci d'Educació de Barcelona.
  • Roser Cussó, Àrea de Cultura Digital, Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
  • María Antonia Huertas Sánchez, doctora en Matemàtiques i professora agregada dels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC.

Modera: Josep Fernandez Ruzafa, degà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB-UPC).

Per assistir-hi, cal reservar entrada.

Detalls del curs

Date: 
Thursday, 4 April, 2019 - 18:30 to 21:00
Place:
Palau Macaya
Passeig de Sant Joan, 108 Barcelona

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.