Warning message

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Postgrau en Digital Learning i Experiències d'Aprenentatge Emergent

From 10/11/2016 - 10:15
to 15/07/2017 - 10:15
icona de so
Escolta l'article
veu dona | home
Postgrau en Digital Learning i Experiències d'Aprenentatge Emergent
Postgrau en Digital Learning i Experiències d'Aprenentatge Emergent, for IL3-UB. 2016. Licence: Tots els drets reservats

El Postgrau en Digital Learning i Experiències d'Aprenentatge Emergent és una evolució natural del Postgrau en Disseny i Edició d'Accions Formatives Online, que adapta els seus continguts i metodologia als avenços de la tecnologia i del coneixement, de la neurociència, de les teories psicològiques i pedagògiques , els canvis socials, etc. En definitiva, guiant el canvi i la transformació de la nova formació.

Si busques un programa que t'acompanyi en la construcció i desenvolupament del canvi de paradigma en educació, de regnes a l'alumnat o al client intern, fent-li gestor principal i partícip actiu del seu aprenentatge, descobrint i aprofitant el seu potencial i talent, i estigui acompanyat d' les tecnologies disponibles en cada moment, aquest és el teu curs.
 
Aquest postgrau neix de l'anàlisi de la realitat actual del que se'n deriva certes necessitats i és que ens cal que els cursos eLearning i la formació en els centres, universitats, escoles i a les empreses estiguin plens de continguts atractius, motivadors, que siguin recordats i que estiguin en consonància amb les tendències més innovadores en l'àmbit de l'educació . L'objectiu és aprendre, connectar, crear comunitat alhora que s'enforteix l'engagement.
 
Acreditació Acadèmica:
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Digital Learning i Experiències d'Aprenentatge Emergent per la Universitat de Barcelona.
Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.
 
Programa:
1. Tendències emergents
1.1. Nous escenaris, noves possibilitats. Challenge based learning 
1.2. Fonaments neuroeducatius per a l’ús de les metodologies innovadores
1.3. Nous lideratges als espais formatius. L'acompanyament, el coach, l’aprenentatge entre iguals, l’equip col·laboratiu
1.4. Actitud emprenedora-emprenedoria
1.5. Aprenentatge a la xarxa: LinkedIn i Twitter com a elements de l’aula
 
2. Design thinking aplicat a l’aprenentatge
2.1. Introducció a la innovació centrada en les persones. Potencialitats de l’enfocament
2.2. Processos i lògiques del design thinking
2.3. Eines aplicades a cada fase del design thinking
2.4. Disseny de projectes i experiències d’aprenentatge a partir del design thinking
 
3. Gamificació: la formació en joc
3.1. Gamificació i joc. El facilitador de joc
3.2. Elements de gamificació
3.3. Gamificació en l’educació
3.4. Exemples de gamificació aplicada a l’aprenentatge
 
4. Mobile learning
4.1. Bases de l’aprenentatge mòbil. Societat líquida, aprenentatge ubic
4.2. Apps per a la productivitat i la gestió de l’aprenentatge
4.3. Creativitat i producció multimèdia
 
5. Flipped classroom
5.1. Les bases del model “la classe al revés”
5.2. Exemples de bones aules invertides
5.3. Què hi ha de nou?
 
6. Actitud coolhunter
6.1. Robòtica, programació...
6.2. Moviment maker
6.3. Realitat augmentada, realitat virtual
6.4. Altres tendències incipients
 
Descobreix la informació sobre el postgrau, el seu quadre docent, i tots els detalls a la seva web.

Detalls del curs

Date: 
Thursday, 10 November, 2016 - 10:15 to Saturday, 15 July, 2017 - 10:15
Course type: 
virtual
Course level: 
avançat
Price: 
3070
Subsidy: 
http://www.il3.ub.edu/ca/postgrau/postgrau-digital-learning-experiencies-aprenentatge-emergent.html_435025362.html

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.