Imatge per il·lustrar la notícia
Imatge per il·lustrar la notícia. 2 015.

Les tecnologies digitals són clau per al sector cultural ja que li aporta un major coneixement dels públics, la possibilitat d'explorar nous formats i narratives per a comunicar els continguts culturals, facilitar la seva comprensió i fomentar el sentit crític; més dades per a la presa de decisions i millors mecanismes de transparència per a enfortir a les institucions.

Dimecres que ve 10 de juliol, The Valley Barcelona, acollirà un diàleg obert, en el compartiran les potencialitats de les tecnologies digitals per al sector cultural a través de casos i millors pràctiques de museus i institucions que ofereixen les tecnologies emergents per al desenvolupament i gaudi de l'art i la cultura.

Les ponents seran les següents:

  • Susana Funes, CEO de NETSU / Directora de suturArt. Periodista i estrateg amb més de 15 anys d'experiència en l'entorn online, la cultura i la innovació, va crear la primera empresa de content màrqueting de Llatinoamèrica. Des d'agències i consultores com Good Rebels, ha liderat projectes de transformació digital, comunicació i màrqueting digital per a multinacionals i companyies líders en diversos sectors d'Espanya i Hispanoamèrica. Humanista i tecnofílica, doctora en estudis culturals (UAB), condueix dues iniciatives en la intersecció entre cultura i tecnologia: la consultora especialitzada en el desenvolupament de noves audiències per a l'art i la cultura NETSU i la revesteixi hispanoamericana d'art i cultura contemporània suturArt.
  • Conxa Rodà, Co-directora del curs d'especialització en Estratègia Digital per a Organitzacions Culturals UOC / MNAC. Filòloga i impulsora de les noves tecnologies en el sector cultural des de fa gairebé dues dècades, va dirigir el projecte d'Internet i xarxes socials en el Museu Picasso de Barcelona. En el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) des de 2012, es va exercir primer com a directora d'Estratègia i Comunicació, per a després liderar l'àrea d'Estratègia, Innovació i Transformació Digital fins a febrer d'aquest any. Va ser directora de Comunicació de l'Institut de Cultura de Barcelona. Actualment co-dirigeix el curs d'especialització “Estratègia Digital per a les organitzacions culturals” de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i l'MNAC.

Programa complet

18.30 - a 18.45h Benvinguda

18.45 - a 19.30h Vigència i cocreación: Com captar i implicar les noves audiències connectades. Susana Funes

19.30 - a 20.15h Museus i cultura 4.0: Casos i Experiències per a la renovació dels centres d'art i institucions culturals Conxa Rodà

20.15 - a 20.30h Preguntes i Tancament

20.30 - a 21.00h The Valley Networking & Beers

Tots els detalls de l'esdeveniment i les inscripcions es poden consultar a través d'aquest enllaç.

When

Where

The Valley Barcelona
Passeig d'Isabel II, 12
08003
Barcelona