El servei ajuda a solucionar les possibles dificultats tècniques amb el maquinari que puguin experimentar els Punt TIC que disposen d’una cessió de Polítiques Digitals.

Imatge d'ordinador
Imatge d'ordinador. 2020. Tipus de lletra: Pexels. Llicència: BY-SA.

Els Punt TIC, que van actualitzar el seu maquinari entre 2018 i 2019, tenen al seu abast el servei de suport informàtic de la Xarxa Punt TIC. Sota el nom ‘ATOM’ (Assistència Tecnològica Omnicanal), el servei de suport informàtic ajuda a solucionar les possibles dificultats tècniques amb el maquinari que puguin experimentar els Punt TIC que disposen d’una cessió de la Secretaria de Polítiques Digitals. En concret, el servei de suport informàtic ‘ATOM’ (Assistència Tecnològica Omnicanal) dona resposta a qüestions com, per exemple, la instal·lació i la configuració del maquinari i el manteniment, l’assistència tècnica i la remaquetació dels ordinadors. En aquest sentit, les persones dinamitzadores i les entitats gestores dels Punt TIC que disposen d’una cessió de maquinari de la Secretaria de Polítiques Digitals de la Generalitat de Catalunya poden contactar amb el servei de suport informàtic a través del telèfon 900 82 82 82 o a assistencia@atom.gencat.cat.

Paral·lelament, l’Oficina Tècnica i de Dinamització de la Xarxa Punt TIC ofereix el seu suport i el seu acompanyament a tots els Punt TIC, tinguin o no una cessió de maquinari de la Secretaria de Polítiques Digitals, en temes d’implementació tècnica, assessorament pedagògic i programari. Per tal de contactar amb l’Oficina Tècnica i de Dinamització, es pot trucar al 902 365 209 o escriure a oficina.tecnica@punttic.cat.