Warning message

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Enquesta sobre pensament computacional, adreçada al professorat

Posted on 10/01/2018
icona de so
Escolta l'article
veu dona | home
Dos alumnes i un professor programant robots amb Lego
L'enquesta vol conèixer com està treballant el professorat amb la programació i la robòtica, for Pioneer Library System (Flickr). Licence: BY-NC-ND

Amb aquest qüestionari es pretén recollir l'opinió dels professors i professores que treballen la robòtica, la programació i el pensament computacional a l'aula. La informació servirà per elaborar un informe sobre la situació de l'ensenyament d'aquestes habilitats i disciplines a l'Estat espanyol.

La ponència "Programació, robòtica i pensament computacional a l'aula" s'ha proposat elaborar un informe sobre la situació de l'ensenyament la robòtica, la programació i el pensament computacional a l'Estat espanyol. Aquesta ponència forma part del Grup de Treball de Tecnologies de l'Aprenentatge, format per representants del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport i de les Conselleries d'Educació de les comunitats autònomes.

L'informe recollirà la situació normativa en les diferents regions espanyoles i les iniciatives de l'àmbit universitari, el món empresarial i la societat civil. També considera fonamental reflectir l'opinió dels docents que estan liderant la introducció de la programació, la robòtica i el pensament computacional a les aules.

Per tal de conèixer de primera mà les opinions dels mestres i professors/ores que treballen aquestes habilitats amb l'alumnat, s'ha llançat una enquesta. Us animeu a participar-hi?

Més informació

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.