El Barcelona Cybersecurity Congress 2025 va permetre aprendre sobre les tendències en ciberseguretat, conèixer solucions innovadores i connectar amb la comunitat.
Més d’una desena de persones membres de la Xarxa Punt TIC han participat en la trobada virtual i han parlat d’emprenedoria, d’intel·ligència artificial i de sostenibilitat ambiental.
El servei ajuda a solucionar les possibles dificultats tècniques amb el maquinari que puguin experimentar els Punt TIC que disposen d’una cessió de Polítiques Digitals.
El pròxim dissabte 7 de juny, se celebrarà la gran final al pavelló 7 de la Fira de Barcelona, una jornada que estarà oberta a alumnat, docents, famílies i professionals de Catalunya.
El programa d’acompanyament ‘Be_Transdigital’ posa en contacte noies que cursen un grau mitjà de Formació Professional amb dones professionals del sector digital.
La cinquena Jornada Internacional Data Feminism va comptar amb tres taules rodones que van reunir una desena de dones expertes de l’àmbit acadèmic, professional i institucional.
Butlletí de la Xarxa Punt TIC - Informació des de i per a la xarxa, produït pels i per a les persones usuàries de la xarxa i enviat per l'Oficina de dinamització de la Xarxa Punt TIC de Catalunya. Contacte: oficina.tecnica (arrova) punttic.cat
Informació bàsica sobre protecció de dades
Identificació del tractament: Persones usuàries de la Xarxa Punt TIC Responsable del tractament: Secretaria de Polítiques Digitals amb domicili a carrer del Foc, 57, edifici A, 08038 Barcelona. La tramitació de la sol·licitud la realitza Colectic, SCCL com a encarregada del tractament. Finalitat del tractament: Per tenir coneixement de les persones que accedeixen a la Xarxa Punt TIC, registrar i gestionar les persones que accedeixen a la xarxa i mantenir informades les persones que ho sol·licitin. Efectuar estudis i informes de gènere. Activitats formatives. Usos estadístics. Legitimació: Consentiment de les persones interessades que no formin part de la Xarxa Punt TIC però sol·licitin rebre el butlletí informatiu i, per a les persones que formin part de la Xarxa, missió realitzada en interès públic. Destinataris: Les dades es comunicaran als encarregats de tractament que proveeixen els serveis TIC per compte del responsable del tractament. Les dades no es comunicaran a altres categories de destinataris, excepte en els casos previstos per la llei. Drets de les persones interessades: Sol·licitar l'accés, rectificació o supressió de les dades, i la limitació o oposició al tractament. Podeu exercir els vostres drets presentant un escrit adreçat a la Secretaria de Polítiques Digitals (carrer del Foc, 57, edifici A, 08038 Barcelona) o mitjançant els formularis disponibles a aquest enllaç. Informació addicional: Si voleu ampliar aquesta informació podeu consultar la informació addicional del tractament.