www
www.

Però així ho certifica Nielsen Online, la companyia especialista en mesurament i l’anàlisi de les audiències des de la xarxa.
 
En realitat, un creixement d’aquesta magnitud que es constata en una època difícil assenyala una tendència que de ben segur s’accentuarà quan retorni la bonança econòmica. La previsió, doncs, és que l’accés a Internet des d’un telèfon mòbil, per exemple, que avui és encara comparativament car, anirà sent  cada cop més assequible i cada cop més habitual. Per això les diferents operadores comencen a plantejar ja en aquests moments tarifes planes d’Internet mòbil, que amb tota probabilitat aquesta tardor ampliaran les seves ofertes. La base tècnica adequada per a aquesta Internet mòbil comença també a difondre’s afavorida d’una banda pels anomenats smartphones (els iPhone, Blackberry, alguns Nokia…) i de l’altra per la facilitat que representen els mòdems d’accés a la telefonia mòbil en els ordinadors portàtils.
 
És sabut que el creixement de la difusió d’Internet té multitud de conseqüències, entre les quals hi ha el seu impacte en el món de la publicitat. Fins fa poc podia sembla que publicitàriament Internet només podia ser instrument adequat per a grans companyies i empreses de caràcter multinacional. Però la percepció està canviant. Vegeu per exemple l’article publicat a Noticias.com, sobre la conveniència que les petites empreses utilitzin un recurs encara poc habitual: el canal Internet en la seva publicitat. Efectivament. La publicitat a Internet no és cara, té una bona difusió, permet segmentar l’oferta i proporciona dades estadístiques precises que de cap manera són possibles en d’altres tipus de publicitat. Per això és una possibilitat que institucions, professionals i petites i mitjanes empreses no haurien de deixar de tenir en compte.