Warning message

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Curs de qualitat de serveis als clients al Telecentre de l'Alt Urgell

Posted on 29/03/2016
icona de so
Escolta l'article
veu dona | home
Atenció i qualitat de serveis al client
Atenció i qualitat de serveis al client. 2016. Source: Telecentre de l'Alt Urgell. Licence: Tots els drets reservats

El Telecentre de l'Alt Urgell-CETAP organitza per al proper mes d'abril una formació sobre "Atenció i Qualitat de serveis als clients". Es tracta d'un curs gratuït i en modalitat presencial.

La formació tindrà lloc al CETAP tots els dilluns i dimecres entre el 4 i el 27 d'abril en horari de 15 a 17 hores. L'objectiu del curs és facilitar els els coneixements, actituds i habilitats d'atenció i qualitat de servei al client per obtenir un bon retorn així com desenvolupar i potenciar habilitats per detectar necessitats i interessos del client, que aportin beneficis compartits.

El programa del curs inclou:

  • Qualitat
  • La comunicació: base de la projecció, interacció i negociació
  • Necessitats, interessos i decisions
  • Aproximació al client
  • Beneficis de la fidelització i costos d'una incorrecta atenció al client
  • Bases de l'atenció telefònica

Podeu realitzar la inscripció al curs via telèfon al 97.335.57.98 o per correu electrònic a cetap@alturgell.cat.

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.