En el moment que es produeix una incidència tècnica en algun dels equips informàtics, s'activa un protocol per tal de resoldre el problema tan aviat com sigui possible. Tot comença amb una trucada o un e-mail enviat des del Punt TIC on s'ha produït la incidència i dirigit al CAU que Indra té al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida. Des d'allà s'intenta resoldre el problema de manera telemàtica i si no és possible es fixa una visita per part de l'equip tècnic especialitzat, ja sigui en el maquinari o en el programari d'acord al tipus d'incidència registrada.
Aquest servei d'assistència tècnica està disponible per a qualsevol Punt TIC mitjançant el telèfon 900 800 619 o el correu electrònic suport.informatic@punttic.cat.
Durant una mateixa jornada, els tècnics a qui hem acompanyat han resolt diverses incidències que afectaven els equips de la Biblioteca Can Gallifa (Sant Joan de Vilatorrada) i també els ordinadors de l'Òmnia de l'Associació de veïns i veïnes Font dels Capellans i l'Òmnia de La Balconada, de Manresa.
En el següent reportatge, veurem com és una jornada de feina de l'equip tècnic d'Indra i quin és el recorregut que es fa des del moment en què es produeix una incidència fins a que queda resolta.