AllWomen llença una campanya per a trencar els mites culturals de gènere que minen l'èxit les dones en el treball, a casa i en tota la vida en general.

AllWomen impulsa una campanya per parlar sobre els mites culturals de gènere
AllWomen impulsa una campanya per parlar sobre els mites culturals de gènere. Author: AllWomen. 2020. License: All rights reserved.

Estem envoltats de mites culturals de gènere que minen l'èxit les dones en el treball, a casa i en tota la vida en general. Aquests mites culturals són tan poderosos que sovint són desapercebuts.

És per això que AllWomen ha llençat una campanya a Instagram per a parlar d'aquests mites que perjudiquen les dones.  L'objectiu, diuen, és "parlar d'ells perquè quan més parlem, més serem capaços de superar-los. És una pràctica diària, però només entre tots i totes ho podem canviar". 

Cada setmana llencen un mite diferent al seu canal d'Instagram. La campanya es va iniciar el passat 28 de març un mite que afecta constantment a les dones a la tecnologia: el síndrome de l'Impostora.

Respon a aquesta autopercepció per la qual una dona es veue menys qualificada per a un lloc, càrrec o acompliment donat, que els seus companys homes.