El Punt TIC La Terreta - Casal dels Voltors organitza una sessió informativa per conèixer l'ús de diversos serveis d’identitat digital i facilitar els tràmits amb l’administració pública. Serà el 8 de març a les 11 h.

Bàner tràmits amb l'Administració
Bàner tràmits amb l'Administració. Llicència: BY-NC-SA.

La Generalitat de Catalunya compta amb diferents serveis d’identitat digital perquè la ciutadania pugui relacionar-se de manera més fàcil amb l’Administració. Tots aquests serveis utilitzen la marca idCAT (identitat digital de Catalunya). Les persones poden demanar dos serveis d’identificació i, segons el tipus de tràmit, podran fer servir un d’ells o tots dos. Són l'idCAT Mòbil i l'idCAT Certificat

  • idCAT Mòbil: un sistema d’identificació digital basat en l’enviament de contrasenyes d’un sol ús al telèfon mòbil. Cal que el ciutadà tingui més de 16 anys per poder sol·licitar aquest sistema d’identificació, per a més informació consulta com donar-te d'alta
  • idCAT Certificat: és el sistema basat en un certificat digital en programari. Aquest sistema només es pot demanar presencialment, ja que requereix comprovar la identitat del ciutadà in situ. Web del certificat digital idCAT

El Punt TIC La Terreta - Casal dels Voltors de l'Ajuntament de Tremp impulsa el 8 de març a les 11 h una sessió presencial per conèixer i aprendre les diferències entre aquests dos tràmits. Les inscripcions es poden realitzar a terreta@tremp.cat o al 601905652. Cal portar DNI, targeta sanitària o disposar d'una adreça de correu electrònic per a participar en la sessió.