Aquesta jornada tindrà lloc el proper 29 d'octubre a l'Intercontinental Madrid Hotel i és d'especial interès per a responsables i professionals de les administracions públiques. El seu objectiu és presentar noves perspectives sobre l'Administració Electrònica i exposar metodologies pràctiques per fomentar l'ús ciutadà dels serveis electrònics.
També vol ajudar a les Administracions Públiques perquè puguin adaptar-se adequadament a la propera entrada en vigor de la Llei 11/2007 d'accés electrònic dels ciutadans/es als serveis públics, que estableix el dret de tots els ciutadans/es a disposar d'un accés fàcil per relacionar-se electrònicament amb els diferents departaments i organismes públics.
Organitza Fundación CTIC.
En aquest enllaç podeu consultar el programa i realitzar la inscripció. Per a més informació, podeu contactar amb Rubén Prado de l'Oficina Técnica de Eventos y Comunicación de la Fundación CTIC: ruben.prado [arrova] fundacionctic.org / 984 29 12 12.