
L'Associació Espiral, Educació i Tecnologia organitza el 25 de novembre a Girona el VI Congrés Espiral Aumentame de Realitat Augmentada i Virtual en Educació.
Amb aquesta trobada pretén divulgar l'ús de la realitat augmentada i virtual en l'educació, oferir models d'experiències rellevants i bones pràctiques que permetin conèixer les possibilitats que ofereixen aquestes tecnologies en l'àmbit educatiu.
El congrés s'adreça a docents creatius i innovadors de tots els nivells educatius que vulguin descobrir, crear, compartir i inspirar amb les noves propostes per aprendre i ensenyar que proporcionen la Realitat Augmentada, Realitat Virtual i Ambients immersius.
Tindrà lloc el 25 de novembre, a Girona. Hi haurà activitats a l'Auditori Josep Irla i a la Casa de la Cultura. La inscripció es pot realitzat a través d'aquest enllaç.
Detalls del curs
Plaça Pompeu Fabra, 1 Girona
Afegeix un nou comentari