La Fundació Telecentre.org i la Unió Internacional de Telecomunicacions (ITU) lideren Telecentre Women, una campanya mundial per l'alfabetització digital de les dones, a la qual la Xarxa Punt TIC es va adherir l'any 2012, tot coincidint amb el Dia Internacional de les Dones.
Aquest projecte es basa en la capacitació orientada a enfortir les competències d’ocupabilitat i emprenedoria de les dones, a través d’un procés d’alfabetització digital sota una perspectiva de gènere i l'objectiu és arribar a més de 1 milió dones arreu del món.
El 34% de les 567.411 dones que s'han format fins al moment en el marc d'aquesta campanya són d'Euràsia, el 31% d'Àsia i el 26% d'Europa. Les regions d'Amèrica Llatina i el Carib (7%), Orient Mitjà i Àfrica del Nord (2%) i la resta d'Àfrica (0,3%) les dades són molt més modestes.
Ara que la campanya ha assolit la fita de formar a 500 mil dones, els organitzadors fan un balanç positiu i segueixen engrescats per doblar aquest número i seguir capacitant dones d'arreu del món en l'ús de les noves tecnologies. 146 organitzacions en 84 països estan actualment inscrit com a sòcies de la campanya i treballen per oferir habilitats i eines a les dones per assegurar un millor futur a elles i les seves famílies.