L’Ajuntament de Tremp, a través del Punt TIC e-centre Tremp, ha organitzat una sessió informativa el 17 de març, al Centre Cívic Tarraquet: “Obligacions de les empreses a rebre per via electrònica comunicacions i notificacions de l’Agència Tributària”. 

Sessió informativa a l'e-centre Tremp
Sessió informativa a l'e-centre Tremp.

A la xerrada es va comptar amb la presència del Sr. Fco. Javier Caicedo, delegat de l’AEAT a Lleida, i la Sra. Meritxell Calvet, cap de la dependència de Gestió Tributària, amb el programa següent:

  • Notificació Electrònica Obligatòria
  • Certificats digitals i signatura electrònica
  • Registre telemàtic

Més de 20 persones pertanyents a assessories i empreses mitjanes van assistir a la sessió.

És la primera de les sessions que es realitza a les comarques del Pirineu i és intenció de l’ajuntament ampliar i donar continuïtat a aquest tipus de trobades amb l’objectiu de dotar d’una formació de qualitat i propera a les empreses pirinenques.