Ier concurs d'spots publicitaris
Ier concurs d'spots publicitaris.

Ier concurs de creació d'spots publicitaris on Dipity.

 


Organisme: Confederació de Centres Juvenils Don Bosco - PSND - INJUVE.

Objectius: fer un spot amb les següents característiques:

  • Sensibilitzar i informar sobre l'inici dels consum de drogues als joves, especialment sobre la cocaïna, l'alcohol i el cànnabis.
  • Sensibilitzar i informar als joves sobre els efectes de les esmentades drogues.
  • Han de presentar-se en sistema PAL i suport DVD.
  • Els spots han d'estar realitzats en alguna/es de les 4 llengües oficials de l'estat, però hauran d'estar subtitulats en castellà (sai estan en alguna altra llengua).
  • El límit de l'spot són 3 minuts (incloent-hi crèdits).
  • Els spots han d'incloure els logotips de la Confederació i les institucions promotores.

Participants:

  • Grups de joves de 14 a 30 anys.
  • L'equip creatiu només el pot formar grups de joves d'entre 14 i 18 anys.

Premi:

  • Càmera de vídeo i 5 ipods per al grup guanyador.
  • Ús del lema de l'spot a les properes campanyes de la confederació.

Termini de presentació: 5 de maig de 2009.

Més informació: