Internet és un mitjà de comunicació bidireccional en què triomfa la personalització, interactivitat, segmentació, ubiqüitat... No es tracta només de tenir un catàleg de productes en línia o una plataforma de comerç electrònic, sinó d’aplicar les premisses del màrqueting aprofitant les oportunitats que ofereixen les noves tecnologies.

Portada de Guia de màrqueting electrònic
Portada de Guia de màrqueting electrònic.

A la plana web d'idigital podem trobar diferents guies d'empresa, que poden resultar útils a les persones que porten a terme el seu propi negoci. A través de PuntTIC.cat volem donar a conèixer aquestes guies. Aquesta setmana us oferim la guia sobre màrqueting electrònic.

Idigital és l'estratègia del Govern de la Generalitat de Catalunya que té com a objectiu generar un pol d'innovació digital al nostre país per fomentar el creixement econòmic, la competitivitat empresarial i l'ocupació de qualitat. A la seva plana web, entre d'altres, compta amb un espai dedicat a guies d'empresa, amb les quals els emprenedors/ores i empresaris/àries podran descobrir noves possibilitats per al seu negoci en els àmbits dels processos de producció i organització, màrqueting i vendes, compres i logística, seguretat de les dades o la interconnexió del maquinari, entre d'altres.