Formació de formadors en Opneshopen i Billage
Formació de formadors en Opneshopen i Billage.

Els Punt TIC que donen suport a comerciants, emprenedors i petites empreses necessiten idees, eines i recursos que puguin resultar útils als seus usuaris. Des de la Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació s'ha volgut donar resposta a aquesta necessitat programant una formació en dues eines pensades especialment per a petits negocis: Openshopen i Billage. La idea és que els dinamitzadors/ores puguin aprendre a fer-los servir i després ofereixin assessorament i/o formació als participants dels seus Punt TIC.

El taller es realitzarà dijous 28 de maig, de 9.30 a 14.00 hores, a la seu de la Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació (Carrer de Salvador Espriu, 45-51 -Polígon Pedrosa. L'Hospitalet de Llobregat).

També es podrà seguir en directe per streaming a través de la plana web PuntTIC.cat.

El programa serà el següent:

9.30 h. Taller Openshopen

  1. Per què Openshopen?
  2. Estructura de la formació:
    1. Creació d’una botiga online
    2. Personalització de la botiga: Logo, Favicon, Banner central i laterals, diapositives i mides recomanades de les imatges
    3. Creació de productes
    4. Zones geogràfiques i mètodes d’enviament
    5. Mètodes de pagament
  3. Dubtes, preguntes i respostes habituals

11.30 h. Pausa cafè

12.00 h. Taller Billage

  1. Per què Billage?
  2. Estructura de la formació:
    1. Cicle comercial ó ús del CRM: contactes, accions comercials, oportunitats, ofertes, calendaris...
    2. Cicle administratiu: comanda, facturació, cobraments, comptabilitat, fiscalitat...
    3. Cicle existències: catàleg de productes, albarans de compra i venda...
    4. Cicle projectes: hores i despeses.
    5. Quadres de comandament: llistats, gràfics, ratis...
  3. Dubtes, preguntes i respostes habituals

La us hi podeu inscriure!