Comencem desembre amb una nova campanya Punt TIC. Per acabar bé l'any, ens centrarem en la seguretat amb les TIC i Internet. Us proposem recursos, vídeos, eines, portals web, jocs... que us podran ajudar a treballar la seguretat als vostres punts!

Calendari de desembre 2014 amb recursos de seguretat
Calendari de desembre 2014 amb recursos de seguretat.

Des de l'Oficina de Dinamització de la Xarxa Punt TIC us proposem acabar l'any treballant la seguretat amb els/les participants dels vostres punts. Per fer-ho d'una manera divertida, hem creat un calendari del mes de desembre. Cada dia us oferim una eina, un vídeo, una plana web, un joc... amb el qual podreu treballar la seguretat a Internet i amb les TIC al vostre punt. El calendari està enficat sobretot cap als infants i joves i ofereix eines que podreu treballar directament amb ells/es i d'altres adreçades a persones educadores i dinamitzadores.

I quina millor manera de començar que amb una proposta de la pròpia xarxa? Us recomanem mirar el vídeo que ha fet un grup d'infants del Raval a l'Espai Tecnològic de l'Òmnia del Casal dels Infants del Raval al voltant del bullying.

Aquesta és la primera proposta, però n'hi ha 30 més. Li voleu donar un cop d'ull?