L'administració electrònica permet dur a terme tràmits amb l'Administració a través d'Internet, és a dir, en qualsevol lloc i a qualsevol hora. Elements com la signatura digital o el eDNI (i l'IdCAT a Catalunya) garanteixen la seguretat, validesa i representació legal de les gestions en línia.

Administració electrònica: Agilitza els tràmits amb l'Administració
Administració electrònica: Agilitza els tràmits amb l'Administració.

Davant la necessitat de les empreses i també dels ciutadans/es d’interactuar amb l’administració pública, i gràcies a la universalització de l’accés a Internet, els governs, a través de les seves entitats administratives, promouen l’administració electrònica. Idigital us ofereix la guia Administració electrònica: Agilitza els tràmits amb l'Administració.

Idigital és l'estratègia del Govern de la Generalitat de Catalunya que té com a objectiu generar un pol d'innovació digital al nostre país per fomentar el creixement econòmic, la competitivitat empresarial i l'ocupació de qualitat. A la seva plana web, entre d'altres, compta amb un espai dedicat a guies d'empresa, amb les quals els emprenedors/ores i empresaris/àries podran descobrir noves possibilitats per al seu negoci en els àmbits dels processos de producció i organització, màrqueting i vendes, compres i logística, seguretat de les dades o la interconnexió del maquinari, entre d'altres.