Número del envío: 23
ID del envío: 23416
Submission UUID: 18751c83-6ac6-4370-94bb-896cebd4b69d

Creado: Mié, 21/05/2025 - 20:02
Completado: Mié, 21/05/2025 - 20:03
Modificado: Mié, 04/06/2025 - 14:30

Remote IP address: 45.15.51.33
Enviado por: Anónimo
Idioma: Catalan

Is draft: No
serial: '23'
sid: '23416'
uuid: 18751c83-6ac6-4370-94bb-896cebd4b69d
uri: /blog/jdis-2025/presentacio-projecte
created: '1747850577'
completed: '1747850618'
changed: '1749040232'
in_draft: '0'
current_page: ''
remote_addr: 45.15.51.33
uid: '0'
langcode: ca
webform_id: jdis_2025_projectes
entity_type: node
entity_id: '19188'
locked: '0'
sticky: '0'
notes: ''
metatag: meta
data:
  agents_del_territori: 'Hi forma part la Diputació de Barcelona.'
  altres_dades_de_contacte: ''
  ambit_territorial: Cardedeu
  area: area2
  competencia_1: ''
  competencia_2: 'Participació ciutadana a través de tecnologies digitals'
  competencia_3: ''
  competencia_4: ''
  competencia_5: ''
  correu_electronic: ''
  descripcio_del_projecte: |-
    Ficció en JOC és un projecte  impulsat per la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, amb el suport i direcció de Lucas Ramada Prieto, doctor en didàctica de la llengua i la literatura per la Universitat Autònoma de Barcelona, especialitzat en ficció digital infantil i juvenil.

    Ficció en JOC és una comunitat de pràctica,  constituïda per Lucas Ramada Prieto i personal bibliotecari de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Província de Barcelona, que es reuneix per reflexionar, intercanviar aprenentatges i crear propostes de dinamització al voltant de la ficció digital.

    Part del seu treball queda reflectit en les sessions de Clubs de (vídeo) joc que les biblioteques programen especialment per al públic infantil (o familiar) i juvenil. En aquestes sessions els participants juguen a un videojoc prèviament seleccionat per després debatre col·lectivament sobre els seus  més significatius.

    A Cardedeu fem sessions mensuals amb famílies i joves.
  descripcio_editada_ot:
    format: filtered_html
    value: '<p>Promoguda per la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, es tracta d’una comunitat que es reuneix per reflexionar, intercanviar aprenentatges i crear propostes de dinamització al voltant de la ficció digital. Part del seu treball queda reflectit en les sessions de clubs de (vídeo)joc que les biblioteques programen especialment per al públic infantil, juvenil i familiar. En aquestes sessions, les persones participants juguen a un videojoc i debaten.</p>'
  direccio: ''
  ets_un_punt_tic: Sí
  frase_lema_que_resumeix_el_teu_projecte: 'Un espai per jugar, valorar i ser crítiques amb les ficcions digitals'
  imatge_representativa_del_projecte: '19513'
  nom_entitat: ''
  persones_del_projecte: 'Hi participen infants i adolescents amb les seves famílies.'
  quin_punt_tic_ets: '5761'
  telefon: ''
  terms_of_service: '1'
  titol_del_projecte: 'Ficció en Joc'
  vols_utilitzar_les_dades_del_teu_punt_tic_com_a_dades_de_contact: 'Utilitzar les dades del meu Punt TIC (adreça, correu electrònic i telèfon)'
  web:
    title: ''
    url: 'https://punttic.gencat.cat/punttic/biblioteca-marc-de-vilalba'