Mensaje de advertencia

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Com programar jocs amb Scratch?

Publicado el 13/07/2020
icona de so
Escolta l'article
veu dona | Inicio
Programar jocs amb Scratch
Programar jocs amb Scratch, por Scratch. Licencia: Tots els drets reservats

El Citilab publica mecàniques de joc per a programar amb Scratch que poden servir d'orientació per a programar-ne de nous. Us mostrem com crear-vos un usuari i començar a aprendre aquest llenguatge de programació!

Scratch és un llenguatge de programació creat pel MIT i especialment dissenyat perquè tothom pugui iniciar-se en el món de la programació. Serveix per a crear històries interactives, jocs i animacions; a més de facilitar la difusió de les creacions finals amb altres persones via Web.

Com programar un joc amb Scratch?

Per començar a programar amb Scratch, cal crear un usuari a la web de la plataforma a través del qual podreu guardar els jocs i editar-los en el futur, compartir-los amb la comunitat, rebre comentaris i valoracions, etc. Un cop creat, cal donar al botó 'Crear' de la web per a començar un projecte nou. 

Trobareu un tutorial molt complet aquí.

Un recopil·latori online per aprendre noves mecàniques

Des del Citilab posen al nostre abast un recopil·latori amb diferents mecàniques de joc per poder aprendre a partir d'activitats creades.

Per saber com estan fetes, podeu entrar dins de cada mecànica i explorar el seu funcionament. Podeu reiventar-les i modificar les propostes per fer crèixer el repositori amb noves mecàniques que poden ser útils per la comunitat.

Podeu enviar les propostes @e-citilab.eu.

Añadir nuevo comentario

Plain text

  • No se permiten etiquetas HTML.
  • Las direcciones de las páginas web y las de correo se convierten en enlaces automáticamente.
  • Saltos automáticos de líneas y de párrafos.
CAPTCHA
Esta pregunta es para comprobar si usted es un visitante humano y prevenir envíos de spam automatizado.
CAPTCHA de imagen
Introduzca los caracteres mostrados en la imagen.