![]() Centres de Teletreball de la XTC |
* STSI / DURSI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Els interessats/des hauran de contactar amb Joaquim Roqué.
Aquest és el resum de dades després d'haver recollit i sumat les estadÃstiques d'ús dels telecentres corresponents al mes de setembre: Respecte dels mesos anteriors hi ha un descens important d'usuaris, d'usos i les hores totals d'ús. Pel que fa als nous carnets emesos es mantenen en xifres molt similars, però confirmen la davallada que va començar el mes d'abril, després que el mes de març arribés a un nombre mà xim de 126 nous carnets. Els mes d'abril se'n van emetre 122; el maig, 84; i a partir de juny al voltant dels 62 carnets mensuals.
Pel que fa a la distinció d'usos, aquest és el quadre corresponent al mes de setembre. Com es pot apreciar, el teletreball representa encara un percentatge reduït de l'activitat dels telecentres: un 6,17% dels usuaris, tot i que la utilització que fan de les instal·lacions del telecentre representa el 13.02% de l'activitat total.
Des del 25 de novembre tornem a comptar amb la Sandra a l'OTC després d'haver finalitzat la seva baixa de maternitat. Com ja sabeu, la Sandra va ser substituïda durant els mesos de baixa per la Laia, que el 24 de novembre va finalitzar la seva estada entre nosaltres.
La IT Txartela es basa en 30 mòduls de certificació, repartits entre Windows, Ofimà tica, Linux i OpenOffice. Els telecentres de la xarxa pública KZGunea són centres examinadors, la matriculació és gratuïta i es pot fer via web. La certificació dels coneixements i l'homologació dels centres és a cà rrec de l'ESI (European Software Institute), una fundació creada l'any 1993 per la Comissió Europea amb el suport del Govern Basc.
Dia 1 de desembre al Centre de Convencions Internacional de Barcelona. Sota el lema "Economia i intel·legència per a la innovació", 10 experts parlaran sobre el futur immediat de l'economia de la innovació. [+ info]
Dia 21 de desembre al Centre Telemà tic de la Conca de Barberà , Montblanc.
Dies
24 i 25 de febrer
a Saragossa.
Organitzat per l'Instituto Tecnológico de Aragón. Amb la finalitat
d'intercanviar experiències i coneixements, establir
col·laboracions de treball i fomentar la creació de xarxes de
cooperació que millorin l'operativitat dels telecentres.
[+
info]
|
:::: :::: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||