s
e t m a n a r i _ X T C
Centres de Teletreball de la XTC |
* STSI / DURSI | |||||||||||||||||||||||
El telecentre de l'Alta Ribagorça (el Pont de Suert) ha programat per als mesos d'abril, maig i juny la següent oferta formativa:
- Monogràfic de Power Point. Divendres 16
d'abril (1 dia, 4 hores)
Més informació:
Tal com vam comentar a través dun correu a tot els dinamitzadors, lOTC ha contactat amb el Servei de Formació Agrària del DARP, per explorar les possibilitats de col.laboració entre la nostra xarxa de telecentres i el DARP, especialment en làmbit de la formació digital. A la reunió es va constatar, en principi, que existeixen diverses possibilitats. Duna banda la voluntat del Servei de Formació del DARP és dampliar la seva línia de formació on-line (ara convoquen un nou curs de Windows i Word, després de portar a terme el dAplicadors de Productes Fitosanitaris, del qual aviat començarà un segon grup). Aquest desenvolupament de la formació on-line agrària és molt interessant perquè la majoria de telecentres treballa especialment en àrees rurals. Això pot contribuir a augmentar la freqüentació dels telecentres, donat que lextensió daquest tipus de formació suposa:
Però paral·lelament a aquestes consideracions de tipus general, hauríem de concretar possibles àmbits de col.laboració entre telecentres i el DARP. Hi ha telecentres que coincideixen amb escoles agràries (Gandesa, la Seu dUrgell...) daltres que coincideixen a la mateixa comarca (el Pallars, la Selva, el Solsonès...) i daltres que no coincideixen. En tots els casos demanem als dinamitzadors propostes i suggeriments respecte dactivitats o camps dactuació en què es podria col·laborar. En principi, una delegació del Servei de Formació Agrària del DARP ens informarà de la seva activitat a la reunió trimestral de telecentres del 2 de juny a Puig-reig.
Tal com vam quedar
a la reunió de Gandesa, a partir de les dades enviades aquests darrers
dies des dels telecentres, hem actualitzat la relació de teletreballadors
i professionals usuaris de tota la xarxa. En total són 296 persones
identificades amb 99 perfils professionals diferents. Com recordareu, al
juliol n'hi havia 274 persones amb 85 perfils. Per tant, hi ha hagut un
doble increment: usuaris i perfils. El rànquing està encapçalat pels
següents perfils professionals:
Seguint amb el procés d'instal·lacions del programa de gestió, dimecres passat 7 d'abril es va instal·lar satisfactòriament al Telestany. Recodeu que el programa funciona també als telecentres de Solsona i Sant Hilari Sacalm.
Oriol
Ferran, secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació, va
ser convidat el passat 1 d'abril a la Tertúlia Digital, organitzada amb
el suport d'Internet Global Congress
- Fundació Barcelona Digital
i del Centre d'Innovació i
Desenvolupament Empresarial (CIDEM).
- Infraestructures
Del 10
al 14 de maig Barcelona es convertirà en
la capital mundial d'Internet. Fira de Barcelona acollirà l'Internet
Global Congress 2004. L'IGC/INET2004 promet ser més gran i millor que mai. Més de 200 ponències respondran a temes relacionats amb l'Estratègia Empresarial, les Noves Tecnologies, les Aplicacions així com en l'àmbit de la Societat, la Política i la Cultura. [+ info]
Online Educa Madrid 2004 Del 12 al 14 de maig tindrà lloc al Palau de Congressos y Exposicions de Madrid la 4ª Conferència Internacional de la Educació i la Formació basada en Tecnologies, ONLINE EDUCA MADRID 2004. Es tracta d'un fòrum de col·laboració i intercanvi d'idees del sector de l'e-learning en el món hispanoparlant. S'hi reuniran més de 500 directius, gestors de desicions, líders d'opinió del sector i altres professionals de l'e-learning. [+ info]
Del
9 a l'11 de setembre
a Barcelona. La CMSI és auspiciada per lONU, i tracta sobre els reptes i
les oportunitats duna societat de la informació sense exclusions. El
programa de treball inclou lelaboració duna Declaració Universal de la
Diversitat Cultural, la implementació del Pla dacció adoptat a Ginebra
2003 i el repartiment de rols entre governs, societat civil, empreses i
organismes internacionals. [+ info]
|
:::: :::: |
|||||||||||||||||||||||