:: núm.230_6-12_agost_2007 ::
|
|
:::::::: LA XARXA ::::::::
|
Tal com estava previst aquest matí a les 12 del migdia s'han lliurat els premis corresponents a la II Cibergimcana organitzada pel Telecentre del Pallars Sobirà.
Han arribat 10 correus electrònics amb el document de respostes cumplimentat tal com es demanava, tot i que ens consta que hi hagut molta més gent que ha intentat fer-la però que no l'han enviat.
La cibergimcana consistia en 10 preguntes relacionades amb el Pallars Sobirà, les respostes de les quals es podien trobar totes a Internet. En general tots els participants han dit que era més dificil que l'any passat. La pregunta que ha representat més dificultat ha estat la tercera:
Escriu el primer cognom dels guanyadors del concurs que es va organitzar l'estiu del 2006 al poble que està a 1.8532 km del poble situat al punt amb latitud 42.5666667 i longitud 1.2166667.
En aquesta segona edició hi havia premi pels guanyadors però també pels 5 finalistes de cada una de les categories. O sigui que tots els participants s'han endut algo, com a reconeixement del seu esforç:
El premi corresponent a la categoria dels més petits, un MP4, ha correspost a l'Aleix Salvat de 13 anys.
A la categoria de 15 a 50 anys ha tornat a guanyar en José Carlos Sabaté, i s'ha endut el lector de MP3 per cotxe i un llapis de memòria d'1GB, però molt a prop han quedat dos noies, la Eva Lluvich i la Marta Boleda.
I en la categoria de més de 50 anys, ha quedat guanyadora la Montserrat Julià, que s'ha endut un lector de targetes i un llapis de memòria d'1 GB.
El llistat de guanyadors, les seves respostes i l'explicació general de com trobar-les es poden trobar a la
web de la cibergimcana
.
Telecentre del Pallars Sobirà
 
telecentre@pallarssobira.ddl.net
El
Consell Comarcal del Baix Ebre
ha presentat un projecte dirigit pel dinamitzador del Telecentre Baix Ebre Innova i el responsable del servei dorientació i inserció laboral de discapacitats anomenat Noves tecnologies de la informació i la comunicació: administració, discapacitat i empresa al Ministerio de Industria y Turismo, Dirección General para el Desarrollo de la Sociedad de la Información, dins de la convocatòria Ajuntament Digital.
El projecte té un pressupost de 125.000 s i ha estat concedida en resolució provisional una subvenció de 87.500 . El projecte consisteix en formació especifica, assessorament i adaptació de lespai físic del Telecentre Baix Ebre Innova i dels espais telemàtics per a persones amb discapacitat. Lobjectiu és aconseguir la promoció del teletreball i la possible contractació de persones amb discapacitat per les empreses en aquesta modalitat de treball, així com convertir el telecentre en una aula accessible que permeti laccés a les noves tecnologies daquest col·lectiu.
telecentre@baixebre.cat
:::::::: OFICINA TÈCNICA DE COORDINACIÓ ::::::::
|
|
Com ja us hem anat comentant aquestes setmanes, aquest és el darrer setmanari d'agost. El proper el publicarem el divendres 7 de setembre.
A tots aquells que esteu de vacances i als que encara les heu de començar:
Bones Vacances !!!!!!
Oficina Tècnica de Coordinació
:::::::: NOTÍCIES ::::::::
|
Gairebé la meitat dels ciutadans de Catalunya tenen la possibilitat avui de rebre informació i comunicar-se de manera bidireccional i telemàtica amb el seu Ajuntament. Un 23% dels consistoris catalans ofereixen a través de la seva pàgina web serveis qualificats per la Unió Europea de nivell 3 o 4; és a dir, que partint dun mínim, per exemple, de descàrrega de formularis, sarriba fins a la realització complerta de tràmits administratius, inclosos el pagament dimpostos. Així es desprèn de les dades de la darrera Enquesta sobre ladopció de les tecnologies de la informació i la comunicació a ladministració local de Catalunya 2006 que ha elaborat Localret i la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació.
Lenquesta també revela que les noves tecnologies es complementen i que els processos telemàtics i electrònics encara conviuen amb latenció presencial o telefònica. Els ajuntaments catalans continuen fent un esforç dadaptació, i en molts casos de lideratge, en la utilització de les TIC per a millorar i facilitar les relacions amb els ciutadans. Com a exemple es pot esmentar que 80 ajuntaments ja disposen dun servei de comunicació per missatges SMS pel qual sintercanvien dades bàsiques com ara avisos, incidències, agenda o terminis de pagament dimpostos.
Notícia [localret]
:::::::: ENLLAÇOS ::::::::
|
|
Alt Urgell
Alta Ribagorça
Berga
Baix Ebre
Callús
Conca de Barberà
Garrotxa
Les Preses
Lluçà
Pallars Sobirà
Pla de l'Estany
Pobla de Segur
Prades Montsant
Ribera d'Ebre
Ribes de Freser
Sant Bartomeu del Grau
Sant Hilari Sacalm
Solsonès
Santa Bàrbara
Terra Alta - Gandesa
Terra Alta - La Fatarella
Terra Alta - Prat de Comte
Telecolòni@ - Cal Pons
Telecolòni@ - L'Ametlla de Merola
Telecolòni@ - Viladomiu Nou
Tremp
::::
Oficina Tècnica XTC
Secretaria TSI
::::
Mailing general
|