Missatge d'avís

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

La nova versió d'EinesTIC incorpora funcionalitats 2.0

Publicat el 05/07/2010
icona de so
Escolta l'article
veu dona | Inici
Logotip EinesTIC
Logotip EinesTIC

Dimecres 7 de juliol tindrà lloc a Barcelona la presentació de la nova versió de l'EinesTIC, que incporpora funcinalitats 2.0. A l'acte també s'exposaran un conjunt de bones pràctiques que es desenvolupen entorn l’EinesTIC.

EinesTIC, el paquet informàtic per a autònoms i microempreses basat en eines estàndard de Programari Lliure, va ser llançat a finals de 2009 amb l'objectiu de cobrir els requeriments informàtics bàsics del dia a dia dels professionals i de les micropimes catalanes. Des de llavors, més de 60 entitats, entre empreses del sector TIC, col·legis i associacions professionals, col·laboren en la difusió, promoció i personalització del programari arreu de Catalunya.

Dimecres 7 de juliol es realitzarà una jornada, on es presentarà l’evolució de l’EinesTIC, les noves funcionalitats de la nova versió 2.0 i la visibilització d’un conjunt de bones pràctiques que es desenvolupen entorn l’EinesTIC. Tindrà lloc a la seu del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26. Barcelona).

La jornada començarà a les 16 hores i Jordi Bosch, secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya, donarà la benvinguda. Josuè Sallent, director general de la Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya, explicarà les novetats de la versió EinesTIC 2.0 i Òscar Perez del Campo, Amidasoft Sistemes d'Informació, parlarà sobre la importància de comptar amb un agent proper per a la formació d’EinesTIC i  farà una breu exposició del tipus de formació més adequada.

Al final de la jornada hi haurà una taula rodona en què podrem xerrar plegats sobre el Programari Lliure i la potencialitat d’aquest per a crear entorns de treball col·laboratius.

En aquest enllaç podeu consultar el programa i realitzar la inscripció.

Etiquetes: