Mensaje de advertencia

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Twitter Analytics, ara a l'abast de tothom!

Publicado el 20/10/2014
icona de so
Escolta l'article
veu dona | Inicio
Twitter Analytics, ara a l'abast de tothom!
Twitter Analytics, ara a l'abast de tothom!

Fins fa poc aquest servei era de pagament i només funcionava amb les piulades promocionades. Ara, el servei d'estadístiques de Twitter és gratuït. Us expliquem com funciona!

Com podem conèixer l'impacte que té una piulada? Si abans mesuràveu aquest impacte amb el nombre de retuits i favorits, ara la cosa canvia molt. Amb Twitter Analytics podreu analitzar l'impacte de les vostres piulades i raonar sobre si la vostra estratègia a Twitter funciona o no funciona.

Per començar a utilitzar Twitter Analytics cal disposar d'un compte a Twitter. Per tal que aquesta xarxa de microblogging comenci a comptar les estadístiques cal entrar a Twitter Analytics. Començarà a recollir les dades a partir d'aquell moment. Per tant, no podreu disposar de les estadístiques prèvies.

 

Paraules clau

Analytics de Twitter utilitza uns quants termes que provenen de l'anglès que potser no coneixeu:

  • Impressions. Les impressions són el nombre de vegades que els usuaris de Twitter han vist un tuit.
  • Interactions. És qualsevol interacció que es realitza amb el tuit que heu escrit. Com a interacció s'entén: que l'usuari de Twitter faci un clic a una etiqueta que heu escrit, que faci un clic a un enllaç del tuit, que faci clic al vostre avatar, que faci clic al nom d'usuari, que expandeixi el tuit, que faci un retuit, que respongui el vostre tuit, que us comenci a seguir o que marqui el botó de favorit.
  • Taxa d'interaccions. És un percentatge resultant de dividir la interacció pel nombre total d'impressions.

 

Estadístiques de tuits

Quan entreu a Analytics, per defecte, us mostra la pestanya referent als tuits. En aquesta pantalla hi ha tres seccions a tenir en compte:

  • El gràfic d'impressions en els últims 28 dies. Aquest gràfic us permetrà veure quant d'èxit han tingut els vostres tuits.
  • El resum de piulades. En aquesta secció trobareu informació rellevant de cada piulada que heu realitzat, així com el nombre d'impressions, les interaccions i la taxa d'interacció de cada piulada.
  • Les gràfiques d'algunes interaccions com la taxa d'interacció, els clics que han obert enllaços, els retuits que us han fet, els favorits que heu rebut i les respostes que us han fet.

 

Estadístiques de seguidors

La pestanya d'estadístiques de seguidors disposa de 4 seccions. La principal secció és la gràfica de seguidors del vostre compte de Twitter, a través de la qual podreu veure l'evolució amb els vostres seguidors.

A la primera columna esquerra trobareu la secció d'Interessos. Descriu una mica els vostres seguidors, amb els 10 interessos destacats o els 5 interessos més singulars dels vostres seguidors.

A la columna central trobareu la secció de la ubicació. Hi trobareu els països i estats dels vostres seguidors i les ciutats destacades.

A la columna de la dreta teniu l'estadística de gènere i els comptes de Twitter que segueixen els vostres seguidors.

 

Font: Aquest contingut s'ha creat a partir del recurs Analitza les teves piulades amb Twitter Analytics! de xarxanet.org.