Mensaje de advertencia

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Formació de formadors per oferir eines a autònoms i emprenedors

28/05/2015
de 09:00 a 14:00
icona de so
Escolta l'article
veu dona | Inicio
Formació de formadors per oferir eines a autònoms i emprenedors
Formació de formadors per oferir eines a autònoms i emprenedors

La Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació ofereix als dinamitzadors/ores que treballen als seus punts amb autònoms i emprenedors la possibilitat de formar-se en dues eines de gestió de petits negocis i botiga online.

La Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació ofereix als dinamitzadors/ores que treballen als seus punts amb autònoms i emprenedors la possibilitat de formar-se en dues eines de gestió de petits negocis i botiga online.

Els Punt TIC que donen suport a comerciants, emprenedors i petites empreses necessiten idees, eines i recursos que puguin resultar útils als seus usuaris. Des de la Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació s'ha volgut donar resposta a aquesta necessitat programant una formació en dues eines pensades especialment per a petits negocis: Openshopen i Billage. La idea és que els dinamitzadors/ores puguin aprendre a fer-los servir i després ofereixin assessorament i/o formació als participants dels seus Punt TIC.

El taller es realitzarà dijous 28 de maig, de 9.30 a 14.00 hores, a la seu de la Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació (Carrer de Salvador Espriu, 45-51 -Polígon Pedrosa. L'Hospitalet de Llobregat).

El programa serà el següent:

9.30 h. Taller Openshopen

  1. Per què Openshopen?
  2. Estructura de la formació:
    1. Creació d’una botiga online
    2. Personalització de la botiga: Logo, Favicon, Banner central i laterals, diapositives i mides recomanades de les imatges
    3. Creació de productes
    4. Zones geogràfiques i mètodes d’enviament
    5. Mètodes de pagament
  3. Dubtes, preguntes i respostes habituals

11.30 h. Pausa cafè

12.00 h. Taller Billage

  1. Per què Billage?
  2. Estructura de la formació:
    1. Cicle comercial ó ús del CRM: contactes, accions comercials, oportunitats, ofertes, calendaris...
    2. Cicle administratiu: comanda, facturació, cobraments, comptabilitat, fiscalitat...
    3. Cicle existències: catàleg de productes, albarans de compra i venda...
    4. Cicle projectes: hores i despeses.
    5. Quadres de comandament: llistats, gràfics, ratis...
  3. Dubtes, preguntes i respostes habituals

La us hi podeu inscriure!

 

Detalls del curs

Fecha: 
Jueves, 28 Mayo, 2015 - De 09:00 hasta 14:00
Lugar:
Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació
Carrer de Salvador Espriu, 45-51 -Polígon Pedrosa L'Hospitalet de Llobregat