Warning message

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Més de mil tràmits, a l'Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat de Catalunya

Posted on 11/01/2010
icona de so
Escolta l'article
veu dona | home
Plana de l'Oficina Virtual de Tràmits
Plana de l'Oficina Virtual de Tràmits

La Generalitat de Catalunya ha ampliat els tràmits on-line oferts i els ha agrupat a l'Oficina Virtual de Tràmits. A partir d'avui, dilluns 11 de gener, s'hi podran realitzar més de mil tràmits administratius.

160 d'aquests tràmits, és a dir el 20%, es podran fer íntegrament de forma on-line.

L'Oficina Virtual de Tràmits recull tota la informació sobre consultes, beques, ajuts, subvencions, permisos o baixes, així com les gestions relacionades amb la vida civil i administrativa. S'estructura en dos àrees principals: ciutadania i empreses.

El ciutadà/ana es pot identificar davant l'administració mitjançant firma electrònica de tres formes: amb el DNI electrònic, amb el certificat de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre (el que s'utilitza per a tràmits amb Hisenda) o amb el de la Generalitat de Catalunya, l'idCAT, que expedeix l'Agència Catalana de Certificació (CatCer).

Més informació i dossier de premsa sobre l'OVT, en aquest enllaç.