Missatge d'avís

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Tècniques per arribar al client

28/07/2015
de 16:00 a 20:00
icona de so
Escolta l'article
veu dona | Inici
E-commerce
E-commerce

Ajudarem als emprenedors/es i empreses a posicionar-se en el mercat,  ajudant a millorar les habilitats comunicatives i establir una bona relació amb el client. També ensenyarem com definir una gestió comercial i estructura organitzativa així com dur a terme una entrevista amb el client amb èxit.

Ajudarem als emprenedors/es i empreses a posicionar-se en el mercat,  ajudant a millorar les habilitats comunicatives i establir una bona relació amb el client. També ensenyarem com definir una gestió comercial i estructura organitzativa així com dur a terme una entrevista amb el client amb èxit.

Més informació i inscripcions a través del correu electrònic: empren@icab.cat o trucant al tel. 936 011 212 - ext. 5326.
També cal omplir formulari web Catalunya Emprèn (triar entitat: Col·legi de l’Advocacia BCN). En cas de ser a l’atur, es necessari indicar la data d’inscripció en el SOC.

Organitza: Servei d’Ocupació, Orientació Professional i Emprenedoria del Col·legi de l’Advocacia

Detalls del curs

Data: 
dimarts, 28 juliol, 2015 - 16:00 a 20:00
Tipus de curs: 
presencial
Nivell del curs: 
inicial
Lloc:
Col·legi de l’Advocacia de Barcelona
c/ Mallorca, 283, planta 5a, la sala 51. Barcelona
Etiquetes: