Kirsti Lonka, professora de psicologia de l'educació de la Universitat d'Hèlsinki (Finlàndia)
Kirsti Lonka, professora de psicologia de l'educació de la Universitat d'Hèlsinki (Finlàndia).

Quins són els ingredients bàsics per a generar un Entorn d’Aprenentatge Motivador (Engaging Learning Environment - ELE), que combati la desafecció escolar i connecti amb l’alumnat, molts dels quals són nadius digitals que no se senten atrets per pràctiques pedagògiques que senten alienes a la manera com apenen?

Malgrat el bon rendiment dels seus estudiants, Finlàndia, com altres països, no és immune a la desafecció escolar, molts dels seus alumnes també “desconnecten” de l’escola i diuen viure les experiències d'aprenentatge personal i de col·laboració més estimulants fora de l’escola. D’aquesta constatació neixen un seguit d’iniciatives liderades per la professora Kirsti Lonka combinant els seus coneixements de psicologia, innovació educativa i la formació de formadors.

El debat tindrà lloc dimarts 31 de gener, a les 18.30 hores, a l'auditori del MACBA, Barcelona. Podeu realitzar la inscripció a través d'aquest enllaç. També hi haurà l'opció de seguir la xerrada a través d'streaming.

Quan

On

MACBA
Plaça dels Àngels, 1
08001