Missatge d'avís

The service having id "_mobile_whatsapp" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Conferència: Cultura 4.0 Estratègies digitals per a l'art i la cultura en un món hiper connectat

10/07/2019
de 18:30 a 20:30
icona de so
Escolta l'article
veu dona | Inici
Imatge per il·lustrar la notícia
Imatge per il·lustrar la notícia. 2015. Font: Pixabay. Llicència: BY-SA

Com els museus i institucions culturals poden aprofitar les noves tecnologies per a mantenir la seva vigència en el món actual, potenciar la seva rellevància i conquistar als nous públics sempre connectats? Això és el que tractarà la conferència "Cultura 4.0: Estratègies digitals per a l'art i la cultura en un món hiper connectat" organitzada per The Valley Barcelona el proper dimecres 10 de juliol.

Les tecnologies digitals són clau per al sector cultural ja que li aporta un major coneixement dels públics, la possibilitat d'explorar nous formats i narratives per a comunicar els continguts culturals, facilitar la seva comprensió i fomentar el sentit crític; més dades per a la presa de decisions i millors mecanismes de transparència per a enfortir a les institucions.

Dimecres que ve 10 de juliol, The Valley Barcelona, acollirà un diàleg obert, en el compartiran les potencialitats de les tecnologies digitals per al sector cultural a través de casos i millors pràctiques de museus i institucions que ofereixen les tecnologies emergents per al desenvolupament i gaudi de l'art i la cultura.

Les ponents seran les següents:

  • Susana Funes, CEO de NETSU / Directora de suturArt. Periodista i estrateg amb més de 15 anys d'experiència en l'entorn online, la cultura i la innovació, va crear la primera empresa de content màrqueting de Llatinoamèrica. Des d'agències i consultores com Good Rebels, ha liderat projectes de transformació digital, comunicació i màrqueting digital per a multinacionals i companyies líders en diversos sectors d'Espanya i Hispanoamèrica. Humanista i tecnofílica, doctora en estudis culturals (UAB), condueix dues iniciatives en la intersecció entre cultura i tecnologia: la consultora especialitzada en el desenvolupament de noves audiències per a l'art i la cultura NETSU i la revesteixi hispanoamericana d'art i cultura contemporània suturArt.
  • Conxa Rodà, Co-directora del curs d'especialització en Estratègia Digital per a Organitzacions Culturals UOC / MNAC. Filòloga i impulsora de les noves tecnologies en el sector cultural des de fa gairebé dues dècades, va dirigir el projecte d'Internet i xarxes socials en el Museu Picasso de Barcelona. En el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) des de 2012, es va exercir primer com a directora d'Estratègia i Comunicació, per a després liderar l'àrea d'Estratègia, Innovació i Transformació Digital fins a febrer d'aquest any. Va ser directora de Comunicació de l'Institut de Cultura de Barcelona. Actualment co-dirigeix el curs d'especialització “Estratègia Digital per a les organitzacions culturals” de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i l'MNAC.

Programa complet

18.30 - a 18.45h Benvinguda

18.45 - a 19.30h Vigència i cocreación: Com captar i implicar les noves audiències connectades. Susana Funes

19.30 - a 20.15h Museus i cultura 4.0: Casos i Experiències per a la renovació dels centres d'art i institucions culturals Conxa Rodà

20.15 - a 20.30h Preguntes i Tancament

20.30 - a 21.00h The Valley Networking & Beers

Tots els detalls de l'esdeveniment i les inscripcions es poden consultar a través d'aquest enllaç.

Detalls del curs

Data: 
dimecres, 10 juliol, 2019 - 18:30 a 20:30
Lloc:
The Valley Barcelona
Passeig d'Isabel II, 12 Barcelona

Afegeix un nou comentari

Plain text

  • No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per prevenir els enviaments automàtics de correu brossa.