Karel Challenge 2020
Karel Challenge 2020. Autor: Codelearn. 2020. Licencia: BY-SA.

El 'Karel Challenge' és un joc / e-sport que posa a prova la velocitat, l’estratègia i la correcció dels participants a l’hora de programar. El seu objectiu és difondre la importància de la programació i el pensament computacional entre els infants i el jovent d’una manera divertida i emocionant.

Durant la quarta edició d'aquest esdeveniment organitzada per Codelearn que enguany es celebra en línia. podran participar alumnes de Codelearn que hagin superat el capítol 2 de Karel, però també aquells interessats externs que no siguin alumnes d'aquesta escola de programació.

Les persones participants hauran de controlar un robot virtual, el Karel, en diferents escenaris on hauran de superar obstacles i agafar objectes, completant l’objectiu i arribant a la sortida abans que els rivals.

Els/les nascuts/es del 2009 en endavant participaran al 'Karel Challenge Junior' i els nascuts fins l’any 2008 inclòs ho faran a la categoria Senior (no hi ha límit d’edat). 

Premis

Per participar a les semifinals: 1.500 punts
Per passar a la final: 5.000 punts
Per cada victòria durant la final: 3.000 punts

Guanyador Senior: Trofeu + Oculus Quest + 40.000 punts
2n, 3r i 4t Senior: 30.000 punts

Guanyador Junior: Trofeu + Nintendo Switch Lite + 15.000 punts
2n, 3r i 4t Junior: 10.000 punts

També hi haurà premis globals a la botiga que només podran ser comprats pels finalistes del Karel Challenge 2020.

Calendari

  • Fins al 14 de maig: Partides classificatòries online.
  • Dissabte 16 de maig: En aquesta data es realitzaran les semifinals per centre de manera online. Els/les jugadors/es que hagin guanyat almenys una partida durant les pràctiques classificatòries hi podran participar. De cada centre passaran diferents jugadors a la final.
  • Dissabte 30 de maig: Final global entre els guanyadors/es de cada centre. Hi haurà final Senior i final Junior.

Inscripcions

Els/les alumnes de Codelearn poden accedir al joc des de la plataforma, a “Jocs i Activitats”, si heu acabat al capítol 2 de Karel. El públic general, pot fer-ho a través d'aquesta inscripció.