Tres xerrades TED sobre intel·ligència artificial i educació
Tres xerrades TED sobre intel·ligència artificial i educació. Autor: Pexels. Llicència: BY-SA.

 

 

 

Com millorar l'educació amb intel·ligència artificial?

Luca Longo, Disenyador Senior UX, afirma que el 50% dels estudiants estan alienats del nostre sistema d'educació actual i existeix una bretxa entre la manera en què ensenyem i en com aprenem. Per això, ens convida a pensar l'eix ensenyament-intel·ligència artificial per a millorar-lo i formentar el talent i potencial de cada estudiant.

 

Ensenyar als infants a estimar els ordinadors

“En els 70, va ser la música punk la que va conduir a tota una generació; en els 80 va ser probablement els diners; però per a la meva generació el programari és la interfície a la imaginació i al món”. Linda Liukas fa referència al codi com un llenguatge universal i incita que els infants vegin els ordinadors com una eina de joc i no com un objecte mecànic, avorrit i solitari.

Controlar el poder de la Intel·ligència artificial

“Construirem màquines súper humanes, però encara no hem bregat mai amb els problemes associats a la creació d'alguna cosa que pugui tractar-nos de la mateixa manera en què nosaltres tractem a les formigues”. Sam Harris planteja aquest enigma, sent la incertesa cap allò desconegut el tema principal d'aquesta xerrada TED en la qual exposa si existeix la possibilitat de crear una intel·ligència artificial sense perdre el control sobre ella.