Resultats GOW16
Resultats GOW16. 2016. Tipus de lletra: Get Online Week. Llicència: Tots els drets reservats.

Segons dades de l'organització de la 7a edició de la Get Online Week, de totes les persones participants en les activitats de campanya al voltant de 79.000 eren joves i 12.000 estaven en situació d'atur. Un total de 29 socis van organitzar un total de 5100 activitats, un número que suposa la xifra més alta d'entitats aliades per a fer possible una nova edició de la Get Online Week.

A les xarxes socials també es va sentir la veu de la GOW16. Es van generar gairebé 1.400 tuits totals que van impactar en un total de 3 milions de persones. Les publicacions al Facebook de Telecentre Europe van arribar a més de 5.100 persones i van generar més de 12.200 impressions en una setmana. Us deixem amb el relat transmèdia de tot el que va passar a les xarxes aquells dies!

Des de la primera edició de la Get Online Week, al 2010, més de 15 milions d'europeus i europees s'han vist beneficiats de la iniciativa,  han reflexionat sobre la importància de la capacitació digital i han constatat la feina que es realitza als telecentres.