Dos alumnes i un professor programant robots amb Lego
L'enquesta vol conèixer com està treballant el professorat amb la programació i la robòtica. Autor: Pioneer Library System (Flickr). Llicència: BY-NC-ND.

La ponència "Programació, robòtica i pensament computacional a l'aula" s'ha proposat elaborar un informe sobre la situació de l'ensenyament la robòtica, la programació i el pensament computacional a l'Estat espanyol. Aquesta ponència forma part del Grup de Treball de Tecnologies de l'Aprenentatge, format per representants del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport i de les Conselleries d'Educació de les comunitats autònomes.

L'informe recollirà la situació normativa en les diferents regions espanyoles i les iniciatives de l'àmbit universitari, el món empresarial i la societat civil. També considera fonamental reflectir l'opinió dels docents que estan liderant la introducció de la programació, la robòtica i el pensament computacional a les aules.

Per tal de conèixer de primera mà les opinions dels mestres i professors/ores que treballen aquestes habilitats amb l'alumnat, s'ha llançat una enquesta. Us animeu a participar-hi?

Més informació