Els partners francesos de Smart Pupils organitzen una jornada sobre Fablabs

Publicat el 27/07/2017
icona de so
Escolta l'article
veu dona | Inici
Cartell de Fablab Ephémère
Cartell de Fablab Ephémère, per Collaborative Design for Smart Pupils. 2017

Fablab Ephémère tindrà lloc el 22 d'agost a Ax-les-Thermes, Occitània. Aproparà la fabricació digital a alumnes i pares i mares. Les dues escoles franceses que formen part del projecte europeu Collaborative Design for Smart Pupils hi participaran, tot oferint recursos educatius i informació sobre fablabs i programari 3D.

Fablab Ephémère és un esdeveniment associat a la universitat d'estiu Ariège-Pyrénées LUDOVIA, la qual enguany celebra la catorzena edició. LUDOVIA tindrà lloc del 21 al 24 d'agost. El dimarts 22 estarà dedicat a promoure la fabricació digital com a un recurs educatiu que pot portar la innovació a les escoles.

La jornada Fablab Ephémère està organitzada pel projecte Erasmus+ Collaborative Design for Smart Pupils, a través del seu partner Communauté de communes Léze-Ariège-Garonne. Els dos centres d'ensenyament secundari francesos que participen al projecte estaran presents a la jornada, tot oferint al llarg del dia recursos educatius i informació sobre fablabs i disseny i impressió 3D.

La trobada s'adreça a infants a partir de 6 anys i a les seves famílies. La inscripció es pot realitzar a través d'aquest formulariTrobareu més informació sobre l'esdeveniment en aquest document.

El projecte Collaborative Design for Smart Pupils es desenvolupa des de l'any 2015 i està finançat a través del programa Erasmus+. El consorci del projecte està format per nou socis, quatre de França -el Collège André Saint-Paul (Le Mas d'Azil), Collège François Verdier (Lezat sur Lèze), Science Animation Centre de Culture Scientifique, Technique et Industrielle de Midi-Pyrénées i Communauté de communes Léze-Ariège-Garonne- i cinc de Catalunya -l'Escola Virolai de Barcelona, l'Institut Ernest Lluch, Everis, The Social Coin i la Generalitat deCatalunya a través de la Secretaria de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital-. Durant dos anys, aquest projecte experimental ha convidat la comunitat educativa (alumnes, docents i famílies) a analitzar la seva escola i fer propostes de millora tot utilitzant el mètode de treball cooperatiu amb una important component d’autoaprenentatge.

Afegeix un nou comentari

Plain text

  • No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per prevenir els enviaments automàtics de correu brossa.